close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
[一般] 請問..有人和我一樣嗎??
Jan 14th 2015, 17:45, by chou24266 ( chou.belle )

之前看到攻略分享,有善心人教用4支金鑰匙連續開7個寶箱....
我因為鑰匙不夠多,所以都只用3支開6個寶箱......
已經用這方法解掉過幾次達人任務.....

結果剛剛再用這個方法卻失效了.......
我注意到稀有寶物有增加,可是開寶箱次數卻沒有,3支鑰匙就只有3次....
試過我家所有帳號都這樣....
請問有人也和我一樣嗎??
如果是的話 ,這問題不知道要如何解決??應該沒辦法跟水族反應吧??

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2eybn7a7ye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()