Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
Re: [求助] 這段對話問題在那?
Apr 15th 2014, 20:18, by baigyatsh

作者baigyatsh (想吃黑鮪魚)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 這段對話問題在那?

時間Tue Apr 15 20:18:24 2014

這篇真的很好玩 看了這篇我就想到 大陸一個微薄的文 http://i.imgur.com/JPpzF8T.jpg (簡體字不喜勿點)
我個人認為她男友跟這個銷售員根本同一人吧 不知道大家碰到這種整天跟你雞同鴨講 又一直自認自己是對的 又一直說我懂你意思的對話有何反應 像這篇文章 女友情緒是多了點 但我至少認為她聽得懂人話阿 要我形容一個可能是文青 講話都要像寫散文一樣 一個就是天兵了 ※ 引述《s910928 (很少人叫我仙貝)》之銘言: : 幫忙翻譯補完 : 借一下排版喔謝謝 ※ 編輯: baigyatsh (114.32.6.213), 04/15/2014 20:43:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2eybn7a7ye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()