Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [心情] 不會有人愛我的,因為我是個胖子
Jul 24th 2013, 09:14, by dsp

作者dsp (前程往事成雲煙)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 不會有人愛我的,因為我是個胖子

時間Wed Jul 24 09:14:28 2013

"妳自己都不喜歡自己 別人要怎麼愛妳?" 妳為甚麼不減肥? 想得到愛情不願意付出? 期待老天爺會給妳一段愛情? 渴望甚麼就要去追求 不要想不勞而獲 我是易胖體質 年紀大了更明顯 動的比別人多 吃的跟人家一樣多 還是瘦不下來 從小就愛運動 陽明山助航站北海岸的自行車騎乘可以像家常便飯一樣 可是還是比別人胖了十幾二十公斤 但是我還是一直在努力 至少我兩任女友都是在我瘦到正常人體重的時候交往的 96瘦到75 是我的最高紀錄 妳做到了嗎? 不喜歡自己就要努力 妳都不愛自己要別人怎麼愛妳 自己都說自己是醜胖子 那就減肥阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.32.221

ilovemaggie:推~向你看齊XD 07/24 09:29

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2eybn7a7ye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()